2011/01/19

Bir Tebessüm Yeter

Ne kadar yorgun olursan ol, evde seni bekleyen senin bir gülüşünle mutlu olan bir yavrun varsa yorgunluk falan umurunda olmuyor. Geçenlerde işten eve yorgun ve baş ağrısıyla geldim. Gözlerimi açamayacak kadar kötü bir baş ağrısı..  Kuzum hemen yanıma geldi.. Aysegül  yoldu, yeden güymüyosun? Hadi güy bana yoksa sen beni sevmiyomusun? Anında kahroluyorum. Nasıl gülmem ben sana, anneciğim gülüyorum ya diyorum ama sahte gülüşleri hemen anlıyor. Hadi  yatağımıza gideyimde sana biyaz kitap okuyayım diyor..
Ne sahtelik ne bir çıkar sadece düşüncesi beraber zaman geçirip gülmek ve eğlenmek. Tek beklentisi benden biraz gülücük olan biri var hayatımda…Başka ne mutlu edebilir insanı düşünsenize. Onu düşündükçe yüzümde gün içerisinde bir tebessüm oluşuyor. İstediğin kadar anlat ama o duyguyu anlamak için kesinlikle Anne olmak lazım.
O bir çift göze aşığım ben. Hem de garantili o da beni seviyor…

1 yorum: