2010/12/20

Öksürük

Bu sene Zeynebim sanki daha mı sık hasta oldu ne. Yoksa bana mı öyle geliyor, bebekliğinde gaz probleminden başka bir sorunu olmadı çok şükür ama demekki yaşı ilerledikçe daha fazla sosyalleşiyor,daha fazla ortamlara girip çıkıyor ve tabiî ki mikroplara maruz kalıyor. En başta kendim, geçenlerde hastaydım muhtemelen onada ben bulaştırdım hafiften burun akıntısı başladı. İkinci gün nezle geçip öksürük başladı. Öksürük için Annemin çeşitli karışımları var ama kuzuya yedirmek ne mümkün ama bizde çareler tükenmez. Annem bu sürpriz yumurtaların içine zencefille balı karıştırıp dökmüş, ısırmasıyla ağzını bir buruşturması var  ama benim derdim onun yemesi annecim lütfen ye, lütfen ye bak çok üzülüyorum diye zar zor ikna ettim ve tam on dakika sürdü yutmasıJ her şey senin iyiliğin için bebeğim diyorum cevap “yütfen Aysegül bana bidaha acı şeyley veyme”

Faydalı öneri; yatmadan önce ayak tabanına vicks sürüyorum kalın çorabı giydiriyorum, öksürüğünü birazda olsa kesti. Ayak tabanın yağı emici özelliğinden kaynaklanıyormuş bu durum. Çocuklarda denemekte fayda var.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder