2010/12/09

ŞANTAJ:)

Hafta içi çalıştığımız için hafta sonu zamanımızın tümünü kuzumuza ayırarak geçiriyoruz. Yeter ki diyoruz çocuk eğlensin,aman çocuk eksikliğimizi hissetmesin. Bu tahminen kuzu doğduğundan beri böyleJ Ama artık çocuk parklarından, oyun havuzlarından içime fenalık geldiğini hissettim. Bende gencim ben de eğlenmek istiyorum dedim  ve B planını uygulamaya koydum hemen. Kuzuyu tüm gün yorup akşamı bizi baş başa bırakmasını sağlamak için erken saatte evden çıkıp o park senin bu park benim, burada şu oyun varmış derken akşama doğru bizimki süzüldükçe süzüldü baktım tam uyuma moduna girdi tamam dedim akşam bizimdir. Hemen vizyondaki filmlere bir göz attım ve  o saatte bulabildiğim ilk filme bilet aldım. İsmi Şantaj ..aslında başka bir isim olsaydı da farketmezdi..amaç eşimle ;kuzumun hayatımızda  olmadığındaki anlara dönmek ve onun huzur dolu uykusunda aynı huzuru eşimin yanında bulmaktı.filmden çıktığımızda planımızı tamamlamamızın huzuru ile evimizin yolunu  tuttuk..süpper bi 2 saatti..efendim!!filmmi nasıldı?tek başıma izlemeye dayanamazdım galibaJhikaye o kadar yavaş ilerliyordu ki kendini filme vermek ayrı bir çaba gerektiriyordu… sonuçta uzun zamandır eşimle baş başa dışarı çıkmış olmanın verdiği keyifle ayrıldık salondan….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder